Βιογραφικό Χριστίνα Αχουλιά

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

                                                                                                          

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Χριστίνα Αχουλιά

E-MAIL: kristen.ac@hotmail.gr

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:

  • 2008 – 2014: Πτυχιούχος τμήματος Εργοθεραπείας, του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΤΕΙ) Αθήνας. Βαθμός πτυχίου: 7,48/10.
  • 2005 – 2008: Απόφοιτη 2ου ενιαίου λυκείου Γλυκών Νερών.

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ:

 

  • 23/7/15 – 22/12/15: Απασχόληση ως Εργοθεραπεύτρια στα Κέντρα Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ) Σπάτων/ Αρτέμιδας.
  • Συνεδρίες εργοθεραπείας με σκοπό την ενημέρωση σε θέματα υγείας, την πρόληψη ατυχημέτων της τρίτης ηλικίας. Υλοποίηση ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων με σκοπό τη διατήρηση και τη βελτίωση κινητικών και ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων.

 

  • 29/5/15 – 17/7/15: Εθελοντική απασχόληση στο κέντρο εξειδικευμένης παρέμβασης ΄΄Λόγος’’, που απευθύνεται σε παιδιά.
  • Παρέμβαση σε παιδιά από δυο ετών, με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και δυσκολίες σε αισθητικοκινητικές, γνωστικές και ψυχοκοινωνικές λειτουργίες. Η θεραπεία βασίζεται στη μέθοδο

 

  • 11/8/14 – 20/8/14: Συνοδεία εφήβου με αυτισμό μέσης λειτουργικότητας, και με έλλειψη λεκτικής επικοινωνίας, στο Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΑμεΑ 2014 (ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ).

 

  • 23/7/14 – 1/8/14: Συνοδεία ενήλικης με βαριά νοητική υστέρηση, με το ίδρυμα για το παιδί ΄΄Παμμακάριστος΄΄, στο  Κατασκηνωτικό Πρόγραμμα ΑμεΑ 2014 (ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ).

 

  • 1/7/13 – 30/9/13: Πρακτική άσκηση στο ΄΄ΘΡΙΑΣΙΟ΄΄ νοσοκομείο.

– Ανάληψη περιστατικών ύστερα από Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο, έγκαυμα, κάταγμα άνω άκρου. Βελτίωση και αποκατάσταση κινητικών δεξιοτήτων και γνωστικών λειτουργιών μέσω δραστηριοτήτων.

 

  • 1/4/13 – 28/6/13: Πρακτική άσκηση στο νοσοκομείο ΄΄ΚΑΤ΄΄.
  • Ανάληψη περιστατικών έπειτα από Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο, κάταγμα. Παρέμβαση και αποκατάσταση σε κινητικές δεξιότητες, και γνωστικές λειτουργίες.

 

  • 1/8/12 – 12/8/12: Συνοδεία δυο εφήβων με αναπτυξιακές διαταραχές, (ο ένας έφηβος με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και τύφλωση, και ο άλλος με νοητική υστέρηση), με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων ΄΄ALMA΄΄, στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα Αγίου Ανδρέα.

 

  • 1/3/12 – 29/6/12: Κλινική άσκηση στο ΄΄Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών΄΄ (ΝΝΑ).
  • Εργοθεραπευτική παρέμβαση με εργονομικές συμβουλές στους ασθενείς, και κινητικές ασκήσεις για τη βελτίωση κινητικών δεξιοτήτων.

 

  • 3/10/11 – 30/1/12: Κλινική άσκηση στο Ίδρυμα Προστασίας και Αποκατάστασης Παιδιών & Νέων με Νοητική Υστέρηση΄΄ΘΕΟΤΟΚΟΣ΄΄.
  • Παρέμβαση σε παιδιά 7-13 ετών με ελαφρά ή μέτρια νοητική υστέρηση και διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, με σκοπό τη βελτίωση γνωστικών λειτουργιών, μαθησιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων στο πλαίσιο μιας μικρής τάξης.

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

  • 1/2016: Νήπια: αξιολόγηση της ανάπτυξής τους. Ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο ‘’αρχήΖΩ’’, Αθήνα.
  • 5/2015: Ισορροπία στο έργο και ποιότητα ζωής. Τμήμα Εργοθεραπείας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου, Μητροπολιτικό Κολλέγιο, Αθήνα.

 

  • 12/2014:Εκπαιδεύοντας τους γονείς 2014. Ελληνική Εταιρεία Αναπτυξιακής και Συμπεριφορικής Παιδιατρικής, ξενοδοχείο President, Αθήνα.

 

  • 11/2014: Αισθητηριακή αμυντικότητα: μια περιεκτική θεραπευτική προσέγγιση. Τμήμα εργοθεραπείας του Μητροπολιτικού κολλεγίου και Παιδιατρικό Ινστιτούτο ΠΑΙΔ.Ι., Μητροπολιτικό κολλέγιο, Αθήνα.

 

  • 9/2014: Εισαγωγή στα εργαλεία αξιολόγησης και προγράμματα παρέμβασης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ινστιτούτο πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών εργαστήριο NetMediaLab, Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών ‘Δημόκριτος’, Αγία Παρασκευή.

 

  • 6/2014: Αποκατάσταση μετά από Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο. Ελληνική Εταιρεία Εργοσπιρομετρίας Άσκησης & Αποκατάστασης, Κέντρο Αποκατάστασης- Αποθεραπείας Φιλοκτήτης, Αθήνα.

 

  • 6/2014: Η σπουδαιότητα της επιστήμης του έργου στη κλινική πρακτική της εργοθεραπείας με τεκμηρίωση. Τμήμα εργοθεραπείας Μητροπολιτικού Κολλεγίου, Μητροπολιτικό κολλέγιο, Αθήνα.

 

  • 5/2014: Ο αυτιστικός τρόπος σκέψης και η σημασία συνεργασίας γονέων και επαγγελματιών για τα παιδιά με αυτισμό. Δήμος Αθηναίων, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηνών, Αθήνα.

 

  • 5/2014: Εργοθεραπεία και ρευματικά νοσήματα. Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα, Αγία Παρασκευή.

 

  • 3/2014: Βασικές αρχές αναγνώρισης και διαχείρισης της ΔΕΠΥ κατά την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ και Παγκόσμια Οργάνωση Προσχολικής Αγωγής (Ο.Μ.Ε.Ρ.), Δημοτικό Σχολείο του Λεοντείου Λυκείου Πατησίων, Αθήνα.

 

  • 12/2012: 12ο Πανελλήνιο Παιδονευρολογικό Συνέδριο. Ελληνική Παιδονευρολογική Εταιρεία, ξενοδοχείο Crowne Plaza, Αθήνα.

 

 

  • 11/2012: Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο: παρόν και μέλλον στην αποκατάσταση. Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης, Αθήνα.

 

  • 3/2012: Η ιπποθεραπεία και ο ρόλος της στη σύγχρονη αποκατάσταση. Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών, Ελληνικός Ιππικός Όμιλος, Αθήνα.

 

  • 12/2010: Αποκατάσταση ασθενή με κάκωση νωτιαίου μυελού. Γενικό Νοσοκομείο Αττικής ΚΑΤ, Κηφισιά.

 

  • 10/2010: Ψυχοκοινωνική επανένταξη ατόμων με ψυχικές διαταραχές. ΠΥΞΙΔΑ, Φορέας Ψυχικής και Κοινωνικής Υποστήριξης, Πειραιάς.

 

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

  • Αγγλικά: Καλή γνώση
  • Certificate of Competency in English, Michigan University

 

ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ

  • Άδεια άσκησης επαγγέλματος Εργοθεραπευτή.

 

 

ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ

  • GLOBAL INTERMEDIATE C (Πιστοποιητικό Πληροφορικής).

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  • 11/4/15 – 19/4/15: «Youth on the edge». Youth exchanges, European Union’s programme Erasmus+, Slovakia.

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

  • Γυμναστική, διάβασμα, χορός,